DEI για αρχάριους και όχι μόνο

Τι πάει να πει DEI; Το αρκτικόλεξο προκύπτει από τα αρχικά των λέξεων Diversity-Equity- Inclusion. Η λέξη προς λέξη απόδοση στα ελληνικά είναι Διαφορετικότητα-Ισότητα-Συμπερίληψη, αν και πολλές φορές μπορεί να ακούσετε και τον όρο Ένταξη για το Inclusion.

Τί σημαίνει αυτό στην πράξη;

Πρόκειται για τη φιλοσοφία, απόφαση και πάγια επιχειρηματική πρακτική όπου το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης απαρτίζεται από εργαζόμενους με ποικίλα προσωπικά χαρακτηριστικά, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε ένα περιβάλλον ίσων ευκαιριών και πλήρους αποδοχής.

Ποια είναι τα προσωπικά, κοινωνικά ή ανθρώπινα χαρακτηριστικά που αγκαλιάζει μια «DEI» επιχειρηματική πρακτική;

Να μια σύντομη «αντίστροφη» απάντηση: για να γίνει κάποιος εργαζόμενός ή συνεργάτης μας δεν χρειάζεται να αποτελέσει κριτήριο το Φύλο, το Χρώμα του δέρματος, η Ηλικία, η Θρησκεία, η Κουλτούρα, η Χώρα καταγωγής του ή τη μητρική του Γλώσσα, η Φυσική του Κατάσταση (με την προϋπόθεση ότι για την προς ανάθεση δεν απαιτείται σωματική προσπάθεια), οι Σεξουαλικές του Προτιμήσεις, πλέον και με την άνθηση του remote working, ο Τόπος Διαμονής του.

Δηλαδή;

Δηλαδή… εάν αφήσουμε για τις ανάγκες του παρόντος άρθρου την κοινωνική διάσταση του θέματος και επικεντρωθούμε μόνο στο επιχειρείν, φτάνουμε σε ένα και μόνο συμπέρασμα. Με μια διαφορετική οπτική της Διαφορετικότητας και κάνοντας επιλογή μας τη Συμπερίληψη, ως επιχείρηση βρισκόμαστε μπροστά σε μια τεράστια γκάμα επιλογών ως προς το ανθρώπινο δυναμικό. Αποκτούμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα στην εύρεση του κατάλληλου ανθρώπου, με δίκαιες, αντικειμενικές και ανταποδοτικές για την επιχείρηση HR αποφάσεις.

Άρα;

Άρα τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας φιλοσοφίας ή πρακτικής είναι ανυπολόγιστα. Θα συνοψίσουμε τα πιο εξέχοντα για να πάρετε μια γεύση.

Οι επιχειρήσεις με σαφή πολιτική DEI:

1-Τείνουν να έχουν μεγαλύτερη ένταση εφευρετικότητας, δημιουργικότητας και καινοτομίας

2-Επιδεικνύουν μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα στα νέα δεδομένα

3-Σημειώνουν μεγαλύτερη επιτυχία στην άμεση επίλυση προβλημάτων

4-Έχουν πολύ καλό branding ως εργοδότες, ελκύουν το «ταλέντο»

5- Επιτυγχάνουν μεγάλο βαθμό Αφοσίωσης των εργαζομένων στην επιχείρηση

6-Ως εκ τούτου, παρουσιάζουν μικρότερο ποσοστό αιφνίδιων αποχωρήσεων

7-«Κερδίζουν» ή εξυπηρετούν καλύτερα ποικιλόμορφο πελατολόγιο

8-Χτίζουν μια δυνατή φήμη

9-Τα καταφέρνουν καλύτερα, αυξάνουν τα κέρδη τους!

Και για να επιστρέψουμε στα δικά μας. Πιστεύετε ότι υπάρχει πιο κατάλληλος κλάδος από τον Τουρισμό και τη Φιλοξενία για την εφαρμογή μιας DEI πολιτικής; Σκεφτείτε το πλήθος των διαφορετικών επιπέδων εργασίας, τη μεγάλη ανάγκη για μεγάλο αριθμό εργαζομένων, την ποικιλία δεξιοτήτων που απαιτούνται, τη Διαφορετικότητα στη σύνθεση του πελατολογίου, τον παράγοντα Αφοσίωση εργαζομένων, την ανάγκη για στρατηγικές αποφάσεις.

Στη Stepwise πιστεύουμε ότι έχει ήδη έρθει η νέα ημέρα για τον Τουρισμό και τη Φιλοξενία. A brand new, DEI, εποχή…

ΕΓΓΡΑΦEITE ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Κείμενο & Concept: Ανθή Μπόσκου

Συνδεθείτε

Εγγραφή

Ξεχασμένος κωδικός πρόσβασης

Κοινοποίηση